neděle 6. června 2010

one summer weekend

Jsem naprosto vyčerpaná. Víkendy jsou náročný, zvlášť, když je 30°c!
Byla jsem na chalupě společně s M. a její praštěnou rodinkou. Mám asi tisíc fotek, spálila jsem se neskutečným způsobem a jsem fakt hrozně unavená. Do dvanácti jsme grilovali=D
Musela jsem počítat a počítat, Za blbost se platí, ale už to aspoň chápu.
Dočetla jsem tuhle dokonalou knížku, která je v kombinaci s Plain White T's Cinderella story hrozně moc smutná.
Mám nové brýlě z Takka, za 100,-
Miluju je, obě.
Fotily jsme v makovém poli=D
Vlčí máky jsou ten nejhezčí plevel.
Mačinky nehty.
Malinovka. Vyrostla jsem na ní a včera si ji po dlouhé době zase dala.
V tom našem zapadákově se slavil dětský den. Jeden ze dvou dnů, kdy to tam žije. Ještě na čarodějnice=)
Zítra nejdu do školy - jedeme se ZUŠkou na výlet do Prahy, na výstavu Jana Kaplického, takže čekejte další post=)

2 komentáře:

  1. tak to sis hezky uzila, ja se o vikendu taky spalila :D mate hezkeho pejska a meli jsme stejnou ucebnici do matiky :)
    na toho kaplickeho bych sla taky :))

    OdpovědětVymazat
  2. Áááá..tu sestru Jodie teď čtu :) jinak tenhle blog je taky super takžé...ikdyž enní jako idees :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!