pátek 4. června 2010

hey, sun, can you stay here?

Tak, všechny písemky se mi povedly na jedničku. Jenom z tý matiky mám kuli, no.
Jinak jsme byly opět na ,procházce' ve městě, protože venku bylo asi 25°C. Nic jsem si nekoupila, protože jsem si ani nechtěla vzít peníze. Musím šetřit, za chvíli jsou prázdniny!
A ruší nám náš secondhand. Našla jsem tam dva páry Conversek, ale žalostně zničených. Stejně bych si je NIKDY nekoupila, jsou věci, které prostě musím mít nové - snesu jenom trička, tílka, mikiny, ale všechno ostatní bych nemohla.
Po dlouhé době mě probudilo sluníčko. Vstala jsem a zakřičela: SLUNCE!
triko NewYorker, legíny H&M, náhrdelník od M.
Fotila jsem se v části nejvíc oblíbené našimy kakaovými spoluobčany a málem dostala infarkt, protože kolem jezdil malej podivnej kluk na kole a vzal to těsně kolem foťáku, kdybych se tam nerozběhla, asi mi ho ukradl.

Rock you, baby!


Venice=)

2 komentáře:

  1. tak priste na fotak bacha! ;) strasne moc se mi libi ta prvni fotka. to zakouti s tou posteli, to je asi tvuj pokuj, ze? a taky ten napad s tou kytarou

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!