pondělí 7. června 2010

jan kaplicky - his own way

Myslela jsem si, že to bude pohodový odpočinkový den, uleju se ze školy, vyfotím pár fotek... místo toho mě neskutečně bolí nohy, pálí oči a třeští hlava. Připadám si jako důchodce=)
V Praze bylo úžasně. Samotné výstavní prostory DOX jsou krásné, bývalá továrna. Výstava Jan Kaplicky - Vlatní cestou byla skvělá, stejně jako výstava Šachů nebo projekt Marná práce. Určitě se tam někdy v létě musím podívat znovu. Jen mě mrzí, že v JK ani na Šachách se nedalo fotit...
Jenže pak jsem měla focení. A taky baleríny. Učitel si vymyslel jít na vodopád, kam vede strmá, kamenná cesta, o *ehm* hubu za sucha, natož za mokra. Proto se asi zejtra nehnu, nožičky bolíí=(
Animační program a naše *nemám pro to slovo* slečna.
Jan Kaplicky byl neskutečný. Jeho budovy jsou zajímavé, originální a ekologické. Jeho nápady jsou neuskutečnitelné. On jako osoba byl neuvěřitelný.

Můj návrh=D
Vstup do galerie moderního umění DOX.
Mám svůj MOLESKINE! Už asi před rokem jsem o jednom přemýšlela, ale cena 430 ,- mě odradila. Tenhle je malý, skladný, krásný a relativně cenově přijatelný. Původně jsem se bála, že jsem se unáhlila, ale vůbec nelituju, že jsem ho koupila. (Je vidět, že se zhoršuju, samí jsem jsem jsem).
tričko Pimkie, cardigan Tally Weijl, náhrdelník H&M, balerínky Deichman, šortky+silonky ???
Zajímavý projekt, bohužel už si nepamatuju jak se jmenoval, ale moc se mi líbil=)
Dokonalá knížka!!!
*MOLESKINY*
placka DOX
Úžasnej lak na nehty. Z té barvy jsem byla po lakování trochu vyděšená, ale je úžasná a myslím, že se stává mojí oblíbenou=)
A doma, zničená, unavená.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!