středa 16. června 2010

love tee

Dnešek byl skvělý. Všichni měli už od rána skvělou náladu, nejvíc jsem se nasmála v půl osmý, úplně mě bolelo břicho=)
Ve škole dopisujeme poslední písemky, nevím proč se známky uzavírají až 24. června, budeme tam sedět a čučet do zdi. M. mi znovu popřála k narozeninám a dorazila mě těmi dokonalými dárky - děkuju, děkuju, děkuju!

triko Pimkie, kraťasy ?, legíny H&M, botičky Deichman (+DIY zdoení=D), cardigan C&A, v ruce mám ty úžasné dárky=)
náádherná taška, Mačinky DIY, pokud sháníte tašku, obracejte se na ní=)
krásnej Mickey do mé Mickey Mousí sbírky (ještě jsem neříkala, že mám asi 150 věcí s dokonalým Mickeym?)
Edward=)
A chlebíčky, za které máme jedničku=)

2 komentáře:

  1. Sluší ti to moc,hezky jsi to vyladila :) Bílý Conversky mi chybí do sbírky a já přísahám, že si je jednou koupím! :)

    OdpovědětVymazat
  2. původně jsem si je nechtěla kupovat, ale zdůvodnila jsem si to - na vyzkoušení sprejů stačily, takže se mi už v botníku zabydlely a jsem moc spokojená=)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!