pátek 18. června 2010

mad world

Svět se zbláznil.
O obsahu kruhových výsečí a vlastnostech oblouku nevím nic, zato utužujeme třídní vztahy. Na úkor hodin matiky... Ale když budou exkurzní dny, jdeme na bowling. Kluci to domluvili, takže si perfektně vylepšili moje mínění o nich.
Jsem strašně unavená. Dvě hodiny jsem ležela odpoledne ve fatboy =) a četla si. Další dvě hodiny jsem na sebe pouštěla horkou vodu a to mě ještě víc unavilo. Venku hrozně leje - připadá mi, jako by s každou kapkou ubývalo víc a víc mojí poslední energie=D

triko Pimkie, pásek Tally Weijl, kalhoty H&M, cardigan C&A

včerejší outfit - košila second hand za 30,- a můj narozeninový Mickey ♥
dnešní hodina výchovy ke zdraví aneb dělali jsme všechno, jenom nedávali pozor
chčije a chčije
K. mi dala její lentilky k narozeninám, chtěla jsem jí je vrátit, ale řekla, že si je vezme, až mi přiveze z Bibione moje
...
perfektní fantasy a moje oblíbená čtvrteční příloha MF


Gary Jules- Mad world

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!