úterý 15. června 2010

happy B-day

Ano, dnes mám narozeniny=)
Nejvíc mě pobavila M., které jsem se začátkem 1. hodiny psala zprávu kde je. Za půl hodiny se pihnala s tím, že zaspala a vzbudila ji až moje zpráva a pak se nešťastně plácla do čela: ,,Já zapomněla ty dárky!'' Fakt mi to vůbec nevadilo a hrozně pobavilo=D Ve škole jsou trošku žabomyší války, takže jsme vyfasovaly děsnej úkol ze zemáku. Kdy si má člověk pokecat než o zemplu?=D
ÁÁ můj úžasný pohodlý dárek♥
červené silonkolegíny, které jsem chtěla, vypadají fakt suprově bláznivě a zeštíhlují=)
Jo, jsem tak malá. Vždycky jsem byla nejmladší ze třídy a necadí mi to=)
v našem secondhandu=D
tohle tílko ve skvělém odstínu je můj dnešní úlovek
fatboy...
triko Pimkie, sukně New Yorker, legíny Takko
a dnešní outfit=)
dnešní článek je plný superlativů a superslov, jenže třináct je člověku jen jednou, tak si to musím užít=)

3 komentáře:

Děkuji za komentář!