čtvrtek 3. června 2010

and the winner is...

Dnešek byl náročný. Čtyři písemky, tělák (=D), shánění bot na výtvarku, tepláků na tábor a především vyhlášení vítězů fotografické soutěže Naše město 2010. Bylo to nudný, hrozně vtipný a šíleně trapný, protože tam byla naše ,sesterská třída' a všichni mě teď znají jako ,tu s těma fotkama', protože milá V. jim to všem řekla=D Nakonec jsem vyhrála ve svojí kategorii. Zní to jako vychloubání, ale já mám prostě radost=) tričko H&M secondhand, pásek secondhand, džíny H&M, cardigan Tally Weijl


dav v informačním centru
moje dvě fotky, které vůbec vyfotit nešly=D
,ceny' =)
Bílé plátěné botičky z Deichmanu ze slev, potřebujeme je na výtvarku, budeme sprejovat, ale jsou tak pohodlné, že je mi jich líto=D
Tričkošaty z NewYorkeru, též slevy. Nechci slyšet nic o tom obchodě, tyhle šaty jsem viděla jenom na jedné dívčině z naší školy o 700 lidech a kašlu na to, kolik lidí je má. Jsou super.
Ještě musím stijnout: naučit se na písemku z dějáku, naučit se na písemku z nj, zopakovat si výchovu ke zdraví, přečíst dva časopisy a jednu kapitolu z knížky
Tak pá:*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!