úterý 1. června 2010

flower power

Tak, Den recese je taky za námi. Je to jediný den v roce, kdy můžete vypadat příšerně a cítit se NORMÁLNĚ. Ten kdo vypadá NORMÁLNĚ je v tento den trapnej a NENORMÁLNÍ. Chápete?=D
Po škole běhalo stádo lidí, kteří vypadali, jako by utekli z Bohnic. Atmosféra byla skvělá a všichni jsme si to moc užívali. Ale nejlepší na tom všem bylo to SEBEVĚDOMÍ, lidi si za svými obleky stáli a byli přesvědčeni, že jim to alespoň dnes sluší!
Já, hipík a moje kočička=D

Nejlepší fotka z celýho dne. Stálo to hodně přemluvání, ale výsledek za to stojí a je tam vidět přesně ta nálada!

Bjuzničky (tohle je prostě pofláknutá hláška, kterou chápe jenom malej gympl) naše=)
Odvážná školačka=)
In-line blázen=D Na oběd jela na bruslích.
N. měla vintage šaty. Od babičky! Nechápu, jak mohla v její skříni něco takovýho objevit, ale jsou babiččiny.
Roztomilá Vičí=*
Kočka Kačenka=)
A odpoledne jsem měla dvě hodiny na to, abych se zašila do města, pak jsem šla ke kadeřníkovi. S M. a K. jsme šly nejdřív pro háčky na náušnice, ta prodavačka byla hrozně naštvaná na celej svět a já ji dorazila dotazem ,,budetemítnavrácení?'' za 1000,- =D
Možná nám zruší secondhand! Nevím kam budeme chodit před kapesným nakupovat=D A MÁM JÍ! Konečně jsem objevila BÍLOU košili šitou na mě. Měli slevy, za 30 Kč=P

ÁÁ=)
A knoflíky na náušnice. ↓↑
Mimochodem, pusťte si Plain White T's a jejich Cinderella story. Chce se mi u toho brečet. Ten text je prostě dokonalej.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!