pátek 28. května 2010

so today, we'll watching shrek...

Titulek souvisí s ájinou (miluju suplované hodiny) - koukali jsme na Shreka 1. Měli jsme takového mladého učitele, který ho znal nazpaměť a říkal nám dopředu co se bude dít, každou minutu to zastavoval, protože si myslel, že tomu nerozumíme a taky ho napadlo zpívat. No nic=)
Tahle hodina byla super, ale to bylo asi tak všechno. Pak jsem strávila s K. celou přestávku v kabinetě matiky, už chápu mnohočleny=D Jenže tu bylo několik dalších přestávek a skupinová práce s těma největšíma blbkama na škole.
Takže prostě normální den=)
Občas objevím ve skříni věci, které jsem nikdy neměla na sobě a vůbec nevím, kde se tam vzali. Jsou hrozně pohodlné a taky hrozně krátké, tolik pohledů jsem si vychutnávala snad jenom minulý rok na den recese, kdy jsem šla už z domova za čerta a lidi trošku nechápali...=)
šaty ?, tričko New Yorker, legíny H&M, pásek secondhand (teď si říkám, že ty šaty jsou asi taky ze sekáče)

Dnes mě nikdo nechtěl vyfotit. Neměla jsem kam postavit stativ, protože venku byl jeden malej dementík a lidi, kteří šli na volby a já se před nima prostě nemohla postavit před stativ. Zkusila jsem tedy fotit na chobě=D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!