sobota 29. května 2010

yesterday, all my troubles seemed so far away...

Dnešek byl náročnej. Večer ale padnu do postele a budu si říkat jak jsem si ho užila!
Vzbudila jsem se v půl desáté a v deset s úděsem zjistila, že asi za půl hodiny mám být vypravená. V jedenáct už jsem hrála badminton a strašně to dnes kazila. Za hodinu a půl jsem se rozehrála=D
Pak jsem byla chvíli doma (:D) a zase rychle ven, potřebovala jsem od mojí milované hippiesačky půjčit korálkovač na vlasy (přípravy na den recese vrcholí=D).
,,Kdy příjdeš domu?''
,,Za hoďku...''
Nakonec z toho byly hodiny skoro tři, no.
Sraz jsme měly jako vždy u hřbitova a prošly ho úplně celý.
Pak jsme si šly sednout do našeho parku (asi na hodinu=D). Lízaly jsme nanuky, houpaly se a kecaly a kecaly... Potom jsme se přesunuly na Sedlo, takový pidikopeček nad městem. Tam jsme fotily, vymýšlely jak vylepšit město a válely sudy=D=D Prostě dětičky...
A nakonec jsme seděly další hodinu na stráášně dlouhejch schodech, poslouchali Beatles (stává se z nich moje nová závislost) a bylo nám prostě dobře.

1 komentář:

Děkuji za komentář!