čtvrtek 27. května 2010

mischa - fashion chameleon?

Čtyřiadvacetiletá Mischa Barton je něco jako módní chameleon. Občas vypadá jako by vypadla z nového Elle, ale občas, když vidím její fotky, mám pocit, jako by vstávala levou nohou.
Tahle Američanka má rozhodně styl a odvahu, její modely jsou občas dost odvážné/extravagantní. Vážně nevím co si o ní mám myslet.
Vždycky je na ní vidět, že se snaží vypadat stylově. Ale na můj vkus to občas přežene a vypadá buď přeplácaně, levně a občas fakt divně.
Ale když už nic jiného, obdivuju její odvahu kombinovat a nosit její modely a hlavně oceňuju originalitu, protože té není nikdy dost!

Tady je pěkně vidět její schopnost vypadat každý den jinak. Jen mi k ní moc nesedí rudá rťenka.
A další chameleonské srovnání=)
Tenhle outfit se mi moc líbí, jednoduchý, trendy. A tuhle fotky jsem našla na stránkách britské módní policie (znáte je?=). Kritizovali šatičky - prý jsou jak pro ptáka. Mě se líbí, jsou takové živé, jenom se nehodí kabelka a volila bych tmavší silonky, aby neprosvítaly.
Jaký máte na Mischu názor vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!