středa 1. září 2010

rainy days I wanna spend in school

Od pátku prší. S většími a většími přestávkami, ale prší. Pan Komárek by řekl chčije a chčije.

Jak jste se měli první školní den? Vstávala jsem v šest. Já, která o prázdninách začínala den kolem půl dvanáctý! V trolejbusu jsem pozdravila kamarády, smáli jsme se a pak jsme jaksi nemohli najít naší šatnu=D Vždycky se nám totiž v září měnila, ale né, letos zůstáváme v té staré... Vybojovala jsem si poslední velkou skříňku, protože do těch malých se mi nevejdou ani kozačky. S M. a S. (bez čtvrté simulující Maky) jsme se zastavily u dveří třídy a rozhodovaly se - máme nebo nemáme? =D Největší blbec nám zasedl naše dvě zadní lavice a odmítá si přesednout na svoje místo, takže zítra vstávám ještě dřív, zabrat lavice=D První dny ve škole si přijdu jako ty prvňáčci. A co na tom, že bychom měli být vzorní gympláci, my bojujeme o skříňky i místa na sezení jako oni=) Jinak, jak jsem zjistila, se nic nezměnilo, jenom pár maličkostí - k horšímu. Takže se jdu zase zachumlat do peřin, zatáhnout žaluzie, abych neviděla tu zimu venku a na nějakou školu kašlu, dokud nebude tak hezky, abych mohla sundat ty chlupatý ponožky a zimní svetr!

Tyhle fotky jsou ze včera, kdy jsme si s Maky udělaly ten poslední prázdninovej den krásně pohodovej. Pršelo, a co jako? =)

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

ph. by Maky

Dneska jsem po kupování sešitů odskočila do Rena, potřebuju botky do tohohle hnusu! Vybrala jsem si, krásné, šedé, nepředražené. A pak jsem řekla, že ještě počkám a nechám si to projít hlavou. Já už prošla všechno a vůbec, 1. září asi nebude moc velký výběr podzimních-zimních bot, jenže já je potřebuju už teď=D Ne, doma jsem se rozmyslela a zítra si pro ně jdu. Teda - jdu do jiného Rena, takže doufám, že je tam budou mít=)

P.S. a těště se na fotky z Prague Fashion Weeku!

1 komentář:

  1. Taky teď musím vstávat v 6, o prázdninách jsem i někdy chodila spát v tuhle ranní dobu. Nejradši bych teď byla zachumlaná do peřin celé dny v té zimě.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!