čtvrtek 2. září 2010

it's our friends who make our own world

Tak si zvykám na vstávání a na obyvyklý stereotyp. A překvapivě mi to vůbec nedělá problém! Ráno mám sice pocit, že se mi zbláznil budík a vstávat budu až za hóódně dlouho, jinak se mám skvěle=) Pokud jsem se včera ve třídě necítila moc dobře, dneska to bylo prostě úžasný! Přijde mi, že po třech letech se z nác stává konečně něco jako kolektiv=) Na většinu dnešních hodin jsme měli nové učitele, ale málem jsme taky vyfasovali písemku z matiky a něminy. Nejlepší byla ovšem ájina - celá třída jsme zpívali písničky od Morcheeby, Paper Planes od M.I.A. nebo Phantom Planet k The O.C. Vůbec to byl dobrej seriál. Proč už ho nedávají? A chci se taky zeptat - viděli jste první díl nováckého seriálu Dokonalý svět? Pořád nevím co si o tom mám myslet. Ale asi budu mít každou středu večer už co dělat=)
Image and video hosting by TinyPic
DIY korále, trochu jsem se bála, jestli vydrží ty rokajly, díky kterým to celé visí na krku a představovala si ten trapas, až se mi rozsypou při hodině. Přežily!
Image and video hosting by TinyPic
Mám takový zvyk - kdykoliv jdu do parfumerie, vyberu si jednu vůni, nacákám si tunu na papírek a pak si ji pověsím na nástěnku. Čas od času si přivoním a rozhodnu se, jestli bych jí třeba nechtěla k Vánocům...=) Ale Chanel N.5 mi prostě voní až třeba druhý třetí den, jinak ne.
Image and video hosting by TinyPic
Botičky v Renu měli! Špatná zpráva je, že zítra má být hezky a ty botky jsou dost teplé, takže jsem si je určitě koupila zbytečně, teď se počasí vylepší na týden a pak napadne rovnou sníh, já už to vidím=D
Image and video hosting by TinyPic
A šátek z H&M a posledních záchvěvů výprodejů - za 150.- Je fakt hoodně velkej, takže ho nemůžu nosit tak, jak jsem původně chtěla, ale mám z něj radost!
Víkend bude náročný. Zítra večer jedu s M. do Prahy k jednomu z jejích rodičů, v sobotu snad jdeme na PFW a v neděli možná na Petřín. Uvidíme. Čekejte mě v neděli nebo až pondělí!

1 komentář:

  1. Já jsem se na dokonalý svět koukala je to docela dobrý určitě se na to budu koukat :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!