pondělí 19. července 2010

oh, can you see it? civilisation!

Dnes jsem vyrazila do víru našeho velkoměsta=) Sama, sháněla jsem mimo jiné dárek pro kamarádku, takže by se mnou ani jít nemohla a nikdo z přátel není doma. Udělala jsem si po dlouhé době radost takovýma drobnůstkama, ale jsem spokojená=)
Chtěla jsem obhlédnout slevy, o kterých všichni básní, ale zklamaly mě. Nikde nic. Ale jak říkám, jsem spkojená, vlastně jsem ráda, že jsem ušetřila=D
Image and video hosting by TinyPic
málem mi ujel bus, protože jsem za těch 14 dní na táboře převážně v teplákách asi úplně ztratila vkus a nevěděla jsem, co si vzít na sebe, abych se v MHD neuvařila...
Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic
otevřeli u nás gate a jsem zatím nadšená=) skoro jsem si odnesla tílko za 98,- ale chtělo by to menší velikost, takže jsem si vzala jen tuhle úžasnou čelenku za 28,-, v H&M jsem koupila gumičky, protože jich bylo za stejnou cenu víc než v drogerii, časopisy a minidiář, který jsem taky sháněla
Image and video hosting by TinyPic

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!