sobota 17. července 2010

i'm back

Jsem zpátky z tábora. Jste rádi?=D

Tak stručně a jasně - měli jsme fakt příšernou vedoucí. Nebudu vysvětlovat proč, ale byla hrozná. Někdy po týdnu jsem prohlásila, že ačkoli je mi to hrozně líto, už se na můj milovaný Řadov nevrátím. Po závěrečné diskotéce (byla fakt úžasná, fantastická, perfektní!) ve čtvrtek jsem se rozhodla - prostě jedu. Kdykoli jsme byli bez vedoucí, bylo to dokonalé jako vždycky. Takže příští rok se těším na ŘADOV a vracím se - popáté!

Image and video hosting by TinyPic


nostalgie


Image and video hosting by TinyPic

pískárna-naše záchrana, celých 14 dní jsme měli 30°C

Image and video hosting by TinyPic

disko disko aneb co na sebe?

Image and video hosting by TinyPic

maky, denýsek, já. kdybyste ho znali - ten kluk je boží♥

Image and video hosting by TinyPic

maky, já (ne, vůbec nemám červenohnědý odstín), štěpa=)

Image and video hosting by TinyPic

kulturní vložka na ZMISS ŘADOV 2010 aneb je-li vám velká podprsenka, nacpěte tam pomeranče, co dostanete ke svačině=D

Image and video hosting by TinyPic

ptáci ohniváci jak já říkám

Image and video hosting by TinyPic

chytám bronz

Image and video hosting by TinyPic

brodili jsme se denně

Image and video hosting by TinyPic

a nakonec dnešní závěrečné uklízení - pozor, myslím že zametat mě už nikdy neuvidíte...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!