čtvrtek 29. července 2010

illness

Image and video hosting by TinyPic

Nečekejte nové outfity. Jak jsem psala, že mi není dobře, tak jsem se po dopsání postu šla změřit a měla skoro 39° horečku. Nebylo mi dobře=D Teď už je to lepší, dneska jsem dokonce v poledne měla 37°. Ale v sobotu mám odjíždět na 14 dní na Moravu - a copak můžu?
Zatím je odjezd odložený na něděli, ne-li na pondělí. Ležím už tři dny v posteli a ještě jsem neotevřela ani jednu knížku (Teres, ani Krátký druhý život Bree Tannerové, kupovala jsem si ji právě na dovolenou...), prostě totální lenost. Myslím, že jsem nikdy nekoukala tak dlouho na Óčko, MTV a Stefanie na Nově=D
Nemoc mi fakt překazila plány - měla jsem jít třikrát ven s přáteli, dokoupit nutné věci...
Mám ale připravených pár článků (např. na téma FB a český styl), takže to tu snad stát nebude=)

1 komentář:

  1. Ber to tak, že všetko zlé je na niečo dobré... Určite sa ti naskytne nejaká iná príležitosť, keď vyzdravieš.. :)) Prajem skoré uzdravenie...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!