sobota 31. července 2010

holidays!

Image and video hosting by TinyPic

Hukvaldy ♥- Morava léto 2009

Tak jo, stihla jsem se přes noc uzdravit! Odjíždíme stejně až v neděli, ale to nevadí, nestihla bych si sbalit.

Zítra (nebo pozítří=) se ozvu už ze Štramberka na Moravě. Je tam wifi, takže super! Byli jsme tam už minulý rok a moc se mi tam líbí. Zároveň je pro mě ale Morava něco jako oblast se zvýšenou koncentrací lidí v ponožnách v sandálech (o ,novém trendu, že se teď nosí napíšu zase jindy) a zrzavých vlasů. Nic proti zrzkům nemám, jenom jsem vypozorovala, že je jich tam víc=) A příští sobotu popojedeme do Jeseníků, tam už se mi moc nechce, ale nevadí.

Pro vás to znamená, že pokud nebude pořád pršet tak jako teď, příští týden se tu objeví na 100% fotky ze Štramberku a i outfity (bude-li pěkně), ale v Jeseníkách budeme spíše chodit po horách a nebudu vám kazit váš dojem o mém stylu (máte-li dojem a mám-li styl) fotkami v trekových botkách, takže se těšte spíš na panoramatické fotky=D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!