neděle 10. října 2010

sunshine

Docela dlouho jsem se neozvala, že? Horoskopy nefungujou. Prý šťastný den! Středa! Ve středu se to všechno zvrtlo. Celé prázdniny bylo všechno fajn. A pak jsme se hrozně, hrozně pohádaly. S mamkou. A ve črvtek taky a v pátek taky. Na nějaký blog nebyla nálada ani čas. Kvůli tomu jsem totálně nevyspalá, s oteklýma očima, pocitem, že mi každou minutu spadne hlava a já začnu nahlas chrápat, nevrlá a v celkově špatné náladě zkazila důležitou písemku z matiky a další asi dvě z vedlejších předmětů. Září bylo v pohodě a pak všechno v háji kvůli blbosti... No nic. Už je to všechno v pohodě. Snad.

Víkend byl skvělý. V sobotu jsme prošli nádherné Litoměřice. Město jsem znala spíše z té horší části -paneláky, markety a tak. Ale včerejšek...je to taková malá Praha. Nádherná Praha bez lidí s liduprázdnými prosluněnými uličkami. I katedrálu tu jako jediní krom Prahy mají! No na neděle...prostě fajn=)

Máte rádi pavouky?

Nádherné výhledy nad Litoměřicemi, na celé České Středohoří, všechny ty vyhaslé sopky...

Ošuntělé baráčky a asi tak deset kostelů, uličky, kde se natáčel skvělý film Páni kluci...to jsou Litoměřice. Jestli nebudu bydlet v Praze, budu bydlet tady.

To místo má svojí atmosféru a úžasné kouzlo starých časů.

Pokud je tohle podzim, asi jsem se zamilovala. Opět =D

Je normální mít asi...šest sedm košilí?

Tahle fotka se mi hrozně líbí. A je tam vidět skutečná ještě pořád načervenalá barva mých vlasů=)

photo by Maky

Nevíte, proč do Ústí pořád nedorazilo to tílko s Aerosmith? Já ho prostě nutně potřebuju:)Na zítra mám naplánované další skvělé odpoledne, takže se můžete těšit na post=)

1 komentář:

  1. tvůj jsem si hodně oblíbila.. líbí se mi tvé fotky a navíc jako tebe tak i mě inspiruje Klára Výtisková!!
    doufám, že se tu v nejbližší době objeví článek s Toxique ! :)
    Markét :)

    http://individualmishmash.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!