středa 20. října 2010

I won't turn myself around

Tak jsem to zakřikla. Babí léto se s námi asi definitivně rozloučilo a zítra má sněžit. To abych začala intenzivněji shánět kozačky.

Dnešní den byl náročný. Odcházela jsem za tmy, přišla jsem za tmy. To mezitím bylo úžasné. Čtyři kamarádky a jeden kluk jsme se tak nějak toulali po městě, zašli na výborné krokety, domluvili kino a smáli se. Někdy to zopakujeme, pokud teda dřív nepřijde doba ledová.

pruhované triko C&A, tílko/čapka/návleky H&M, džíny Tally Weijl, bunda New Yorker
Ano, vidíte dobře. Je to ta trapná bunda z Ňů Jorkrů, ve které chodí celá republika. Normálně bych si jí nekoupila, ale když jsem si ji pořídila, ještě ji nikdo nenosil. A v Německu vyšla na 5€. Nechali byste ji tam za tu cenu? Mě se moc líbí, ale štve mě ta cedulka New Yorker a to, že jsem ji už viděla na dvou holčinách. V říjnu. No, alespoň je v ní nádherné teplo.
U bund ještě chvíli zůstaneme. Kolik máte zimních bund? Já jsem ráda za tuhle a karkulkovský kabátek, budu si s nimi muset vystačit do března. Očekávám, že vás to tak za čtrnáct dní přestane bavit, takže se docela děsím toho, co budu přidávat v zimě. Nevadí. Ale fakt mě zajímá, kolik bund máte vy.






Mačinka a její kočičí uši. Vážně miluju svojí třídu. Nejen, že se jim líbily moje klaunské boty, dokonce i Makyny uši! Ať žije tolerance a nejlepší přátelé=)

Nakonec moje dnešní malba. Lebka na A2. Jsem s ní hrozně spokojená, normálně mi malby vůbec nejdou, ale tahle rocková, jak ji holky nazvaly, se mi líbí! Asi už jste pochopili, že chodím 7 let do ZUŠky. Minule jsem ani nenapsala, že jsme měli skvělou přednášku o komixech a příště nás čeká téma Neonové barvy v módě. Těším se!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!