pondělí 4. října 2010

i wanna hide from the world

Možná jste si už včera všimli změny, idees dostal modrý kabátek. Věděla jsem už včera, že to nebude to pravé pro můj blog, takže jsem dnes večer půl hodiny psala a psala v PF, abych vám mohla konečně představit konečnou podobu, která tu snad vydrží =)

Několik důležitých věcí, které určitě potřebujete vědět:

- hlas Ryana Teddera z OneReublic mě neskutečně uklidňuje

- naprosto miluju Aerosmith

- objevila jsem novou skupinu se skvělých zpěvákem a ještě skvělejším názvem - Secondhad Serenade!

- dneska jsem se zničila v posilovně

- nemám chuť ani čas fotit a vymýšlet outfity

- těším se na další díl DS a nezajímá mě, jestli je okopčený z amerického Beautiful world, chci vidět ducha Vojty Dyka i vtipného ředitele Sašu Rašilova (říkala jsem už, že jako malá jsem koukala na jednu pohádku asi 5x, protože v ní hrál Rašilov?)

- netěším se na zítra, zjistila jsem, že úterý je úplně blbej den

- vůbec se mám celkově skvěle a přestože mi několik věcí a lidí pořád nepřijde normální, tak podivný den jako 1. října už jsem nezažila :)

Pink is my new obsession...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!