čtvrtek 14. října 2010

have you ever felt like a clown?

Meteorologové mluvili o čtvrtku jako o posledním pěkném dni. Pak už nás prý čeká jen déšť a klasický český podzim - bláto, voda a mlha. Já se s tím krásným, barevným podzimem chtěla rozloučit. Teď nebo nikdy, řekla jsem si ráno...

Dneska jsem měla náladu na tohle tričko. Nevím proč, už ho skoro nenosím, ale prostě jsem ho chtěla. Abych se necítila obyčejně, vzala jsem si pod něj ještě černé delší tílko (hrozně se mi líbí takové to nenápadné vrstvení - tu vykoukne tričko, támhle krajka...). Ty boty mi ležely na prádelníku celé prázdiny, pak se někam ztratily a minulý týden jsem je zase objevila. Hrozně se k tomu hodí, Bíro!, jako by na mě křičely. Tak jsem si je vzala a jak se jindy nestydím a nemámproblém s vyčnívat, do školy jsem šla s malou dušičkou vyjímečně sama a čekala, co se bude dít dál.

,,Ty máš krutý bóty!''- ,,Jůů, klaunský boty! Chybí už jenom rolnička!'' - ,,Ty jsou správně praštěný!'' Docela mi spolužáci tu náladu zvedli=) Problém nastal odpoledne. Zase sama (to je snad poprvé, co jsem šla do školy i ze školy sama bez přátel!) jsem šla na zastávku, prošla celý park, celé sídliště... U jízdního řádu stály dvě holčiny, které znám od vidění z gymplu. Po chvíli se k nim připojí asi tři kluci. Nenápadně je pozoruju, všimnou si praštěné obuvi? Všimli. Usmáli se, významně se na sebe podívali...a konec. Dospělí vždycky chvilku zírali a zatvářili se stylem: jsou super, sluší jí, ta holka má odvahu, ale já bych si to na sebe nikdy nevzal... Ano, bavím se, když pozoruju jak na mě lidi reagují=)

Co na ně říkáte? Tomu se říká vintage kousek - jsou původně mamky, prý si není jistá, ale jsou 1-20 let staré. Úplně zachovalé. Nenošené. Praštěné. Červené!

Zbytkem outfitu už jsem nechtěla provokovat.

Mám v nich sice nohy jako parníky, ale to už je detail.

triko C&A, tílko/džíny/brýle/šátek H&M

Na konci dne jsem se zeptala kamarádů (!, ne přátel), upřímně, mám je nosit? Odpovědi mě překvapily a potěšily: ,,Určitě, jsou super!'' ,,Jo, proč bys je nenosila? Jsou skvělý=)'' Nečekala jsem to. Byla jsem připravená na smích. Nevadí mi, mám ráda přehnané reakce na moje oblečení. Ale nikdy bych do nich neřekla, že budou tak...tolerantní. A nevadí, že by si je NIKDO z nich asi nevzal.

2 komentáře:

Děkuji za komentář!