pátek 29. října 2010

definitely different

Rozmyslela jsem se pořádně. A definitivně.
25. května jsem odešla z blogu na blogspot. Začala jsem něco úplně nového. Půl roku jsem přispívala sem. Získala si 18 lidí, kteří moje každodenní posty četli a komentovali. Děkuju vám. Jenomže idees na blogu mi chyběl. Chyběli mi moji čtenáři, kteří komentovali každý můj hloubavý článek, doporučovali mi knížky a radili, co bych měla zlepšit na svých fotkách.
Zkusit se má všechno. Zkusila jsem to tady a celkem se mi i dařilo, ale blogspot není pro mě. Vyhovuje mi ze všech služeb nejvíc, jenomže moje místo je prostě na blogu. Tam mě najdete. Na idees. Pořád se budu inspirovat vašimi fotkami. Pořád vás budu číst a komentovat vaše články. Jenom z blogu. Protože blogspot je místo pro někoho jiného. Blogspot je pro vás a sem já nepatřím.

2 komentáře:

  1. Taky se stále rozmýšlím jestli se nevrátit k blogu.. přesně jak píšeš .. chybí mi ti moji čtenáři.. Ale tak ještě dávám blogspotu šanci :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já to mám právě naopak, na blogu jsem "vyrostla" a blogspot byl přesně to, kam jsem potřebovala jít, když už mi blog nestačil.) Škoda, žes odešla, tvůj blogspot vypadal zajímavě.) Tak doufám, že si to tu přečteš a já jdu obkouknout tvůj BLOG.)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!