pátek 17. září 2010

my heart stops when you look at me

Zajímavé, že přestože se kolem nás děje tolik věcí, mnohdy si jich ani nevšimneme. Myslíte si, že jste obklopeni normálními lidmi, a pak se ukáže, jak jsou sobečtí. Nebo kolem sebe máte naopak okruh úžasných lidí a ani o jejich jedinečnosti nemáte ani tušení.

Včera se mě kamarádka zeptala, kde pořád nakupuju. Na tom by nebylo nic neobvyklého, kdybych ji ovšem neznala. Představte si, že by se vás tělocvikář zeptal, kdo vám dělal nehty. Je to stejně nepochopitelné. Dneska mi jiná kamarádka řekla, že si mě nepamatuje v nějaké hodně řvavé barvě. To je správně, vždyť takové nenosím. Vůbec mě poslední dobou podporuje, co se týče oblečení. Zjistila jsem, jak úžasné lidi kolem sebe mám. Nejsem tak povrchní, aby to bylo jen kvůli tomu, co řekli, ale prostě letos jsme fakt dobrá parta. Obdivuju moje přátele za to, že dokážou nekomentovat moje oblečení, které sice není nějak moc výstřední nebo nápadné, ale ne každý s ním může souhlasit. Nechápu, jak můžou vydržet chodit se mnou po obchodech, protože já se nikdy neudržím a nahlas komentuju, jak je něco hnusné (naposledy se mi hrozně moc nelíbily trička v typicky vojenské tmavé zelené s černými proužky a zlatými korálky na ramenou v H&M) a taky přesvědčuju, že to co se nelíbí jim, vypadá s takovými a makovými doplňky fakt senzačně:D Mám je za to hrozně ráda.

Image and video hosting by TinyPic

tričko C&A, legíny/pásek H&M, sukně secondhand

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

A kotvička z dnešního nakupovacího odpoledne=) V mém milovaném obchůdku s uměleckými potřebami za 12.- a přidělaná na řetízek. Šetříme:D (mám ještě nový úlovek ze secondhandu kde jsem dneska objevila krásný, ale bohužel špinavý kabát Next, svetr Miss Sixty a Tommy Hilfiger, nádhernou duhovou, ale hoodně moc velkou mikinu a jiné skvosty, ale odnesla jsem si jenom malou věcičku, kterou ukážu někdy jindy=)...



5 komentářů:

  1. ta kotvička je krásná!a ta cena - ještě hezčí :) jiank s těma kamarádama to ted taky tak sleduju,roste ta tolerance.Ale fakt jen mezi kamarádama,ostatní mě pořád mají za E.T. :D už jsem si zvykla.Jinak to tobě to tam moc sluší,jsi nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný outfit, i botky k tomu nádherně pasují.:) A taky mám takové přívěsky z obchodu s uměleckými potřebami.:)

    OdpovědětVymazat
  3. díky moc za takové komentáře=)

    OdpovědětVymazat
  4. krásny uťfík, moc ti to sluší! :)
    a na tvoj sekáčoidný úlovok sa už teraz teším! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!