čtvrtek 23. září 2010

every moment spend with you is the moment I treasure

Miluju tohle počasí! Dnes možná začíná kalendářně podzim, ale taky nás konečně navštívilo babí léto. Áá, odpoledne bylo 23°! Vyrazila jsem ven se psem jen s kraťasech a tílku! Pokud tohle je podzim, začíná se mi líbit.

Jinak se mám ale taky skvěle. Prostě se všechno daří. Na světě je hned líp, když svítí slunce a kolem sebe máte fajn lidi=) Zítra musím přežít jen šest hodin ve škole, a pak čtyři dny volna - sobota, neděle, pondělí a veelké nákupy, úterý. Další věc co miluju - ředitelská volna! Vůbec jsem mírumilovný člověk. A začíná mě bavit nosit barvy. Asi bych si měla pořídit nový barevný šatník...=D

Úžasné srdíčko z IKEI. Výborně se na něm spí a zdají se na něm krásné sny.

Skokan roku. Na té druhé fotce prý vypadám jak Panna Marie.

Sobí náušnice z H&M.

Okno našeho divadla.

Vím, že ta košila tu byla asi tak 18x, ale když ona je táák krásná a táák pohodlná...

košile/legíny H&M, pásek secondhand, tílko F&F


Mona Lisa. Tenhle přívěsek jsem našla asi před rokem ve svých šuplíčcích s poklady a nosím ji hrozně ráda, jen jsem na ni přes léto nějak pozapomněla.

Mačinky DIY fimo méďové. Pochvalte jí je=)

A nakonec...neodolaly jsme a koupily si cukrovou vatu!

díky M. za to, že pořád vykonává svoji funkci vrchní fotografky

1 komentář:

Děkuji za komentář!