neděle 12. září 2010

black&white

Mám takový podivný pocit, že o víkendu má den asi tak 48 hodin, zatímco přes týden se nepozorovaně zkrátí na 12. Za ty dva dny jsem stihla jeden festival, dvě výstavy, jednu kešku (geocaching.com), 163 fotek, dvě návštěvy a jedno grilování. To je dost, že?=)

S M. jsem byly na festivalu Barevná planeta a teď nějak nevím jak vám vysvětlit, co to je=) Takže vám spíš popíšu, co všechno je tam k vidění (a slyšení): spoustu workshopů (kamarádka například učila dětičky cheerky-roztleskávačky), stánky (každý věnovaný jiné zemi, např. Kazachstán, Rusko, Mongolsko) s nejrůznějšími zvláštnostmi, jedna velká stage na náměstí a zároveň přijde spousty cizinců, takže i něco jako přehlídka všech národů, kteří tu žijí.

Image and video hosting by TinyPic

triko Pimkie, sukně Takko, legíny H&M
překvapivě já, za mnou africký stánek a úplně v pozadí je ústecké divadlo

Image and video hosting by TinyPic

máme s M. takovou posedlost - fotit všechny zajímavé stíny

Image and video hosting by TinyPic

workshopy

Image and video hosting by TinyPic

a k Vánocům chci červený Conversky!

Image and video hosting by TinyPic

výstava s příhodnými tématy - Namibie, africké kmeny, Rusko, Ukrajina...

Image and video hosting by TinyPic

A Tonya Graves (zpívá s Monkey Bussines), kvůli které jsme tam původně šly. Nemohla jsem ji bohužel poslouchat moc dlouho, protože jsme jeli pryč, ale i ty dvě písničky byly skělé. Ošem co mě naprosto uchvátilo, byly její šaty - a nejvíc ze všeho ten srdíčkový výstřih!

2 komentáře:

  1. ja mam zas opacny pocit :D vikend mi vzdy pride hrooozne kratky :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mě taky vždycky přijde víkend hrozně krátký!:( A závidím ten festival...:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!