středa 8. září 2010

be sweet!

Jsem zničená! Škola nabrala úplně jiné obrátky než kdykoli jindy, hodně věcí se změnilo a já fakt nevím co na podzim nosit. Ráno je zima, odpoledne vedro, takže buď legíny a umrznout ráno, nebo džíny a uvařit se odpoledne. Těžké to dilema=)
Dnešní outfit je ve sladkých barvách, moc se mi líbí kombinace růžové a šedé, působí tak nějak čistě, nedotčeně. A to je příjemný kontrast mezi tím, jak se cítím.

Image and video hosting by TinyPic

Konečně jsem vyvenčila nové botičky!

Image and video hosting by TinyPic

bílé tílko/legíny H&M, triko Terranova, cardigan Tally Weijl

Image and video hosting by TinyPic

Moje milované říční perličky a DIY náramek. Šedý lak vypadá trochu jako fialový, je z H&M za 29,- U vás jsem četla, že je dobrý a šedivou sháním dlouho, takže když ho neměli v Praze, koupila jsem si ho až tady. Taky jsme dnes byly v antikvariátu, kroužím kolem něj dlouho, ale až dnes jsme šly dovnitř. Dvě zajímavé knížky celkem za 50,-, ta úžasná atmosféra, stará ABC a Rychlé šípy...áách!

Image and video hosting by TinyPic

A dnešní výtvor z výtvarky na ZUŠce, na téma Co se vám honí hlavou? To bylo...náročné. O tom až někdy příště.

2 komentáře:

Děkuji za komentář!