pátek 6. srpna 2010

a travelled girl

Image and video hosting by TinyPic

Tak, dovolená v krásném Štramberku končí a já se zítra přesouvám do Jeseníků. Tam fakt net není, takže budu fotit a fotit, abych vám všechno pak mohla ukázat=) A teď už k Moravě a módě, zdá se, že ty dvě slova dohromady moc nejdou...

Skóre je 5:1. Naše něžnější pohlaví to prohrává na celé čáře. Dnes to zachránila jedna stylová slečna ve žlutých minišatech s ornamenty (trochu do etno), s černým kloboukem a černými nádhernými gladiátorkami. Dnešek byl vůbec bohatý na klobouky, i s mým bílým kloboučkem z GATE jsem potkala ještě tři další lidi s touto úžasnou pokrývkou hlavy. Výše zmíněná holčina, pak další z charismatických Moraváků s perfektním fialovým kloboukem a v neposlední řadě jedna holka stará asi jako já. Měla klasické (ale pěkné) kraťasy, nějaké triko, které už dávno ztratilo tvar a podivně se kroutilo plus klobouk. Dohromady to vypadalo prapodivně, ale cítila se v tom dobře, takže bych se o ní snad ani nezmínila, nevypadala špatně, jenže na svůj klobouk byla náležitě pyšná. Míjely jsme se těsně kolem sebe a já se musela podrobit jejímu rentgenovému pohledu. Jsem zvyklá, občas lidi fakt nemůžou moje outfity vydejchat (rudé legíny s černým hacafráčkem těsně pod zadek obvzlášť ne), ale dneska jsem byla úplně obyčejná. Nevím jestli ji víc vytočilo to, že není jediná originální v klobouku a hned za rohem potká další zoufalku, která potřebovala zakrýt svoje podivně se kroutící vlasy, nebo můj sebevědomý výraz, který nasazuju jen v blízkosti podobně nepřátelsky se tvářících holek, každopádně když byla v bezpečné vzdálenosti od nás, i mamka se ke mě otočila a nechápavě se zeptala: ,,Proč na tebe tak divně koukala?''

Chtěla jsem jen říci, že lidé na Moravě mají odvahu, najdou se skvěle vypadající človíčci, ale taky typičtí Češi (pardon, vlastně Moraváci) aneb kraťasy (i u pánů - prosím, ne nad kolena!), sandále a ponožky. Rozdíl mezi Čechy (myslete města jako Ústí, Liberec, Prahu, ale i menší městečka jako třeba Lovosice, Chomutov) a Moravou je patrný, (ale je pravda že jsem nebyla třeba v Ostravě, v Brně jo!=), není ovšem nějak výrazný. Rozhodně tu není nedostatek tolerance (na severu pořád chybí). To mě jen zarazila dnešní oční potyčka se slečnou.

1 komentář:

Děkuji za komentář!