pátek 13. srpna 2010

I'm not afraid to take a stand...

Jsem zpět. Vrátili jsme se o tři dny dřív, protože: v chatě byl neskutečnej bordel, v chatě žili pavouci, mouchy a škvor a odmítali se s námi dělit, v chatě nechtěl zůstat ani pes a byla prostě depresivní. Jeseníky jako takové jsou jinak krásné, ale stejně se mi mnohem víc líbí Beskydy (kde jsme byli o týden dřív). Severní Morava jako taková se mi ale nelíbí. Hory pěkné, ale vesnice postrádají řád, půlka z nich nemá žádný střed a jsou to prostě klasické ,ulicovky', kde se stavělo kolem silnice. Žijí v nich převážně starousedlíci, mladší lidé se soustředí do větších měst (byla jsem pekvapená, kolik jsem třeba ve třináctitisícovém Jeseníku potkala skvěle oblečených lidí!), a tak to byla prostě...nuda. Ještě mě omluvte, protože outfitové fotky budou asi až příští týden, plánuju vyrazit do Prahy, Písku a pak snad za M. do jížních Čech. Ani z druhého týdne dovolené nemám žádné outfity, protože jsem musela upřednostnit pohodlnost (na túry) a praktičnost (bylo 17°C ) před vším ostatním, ačkoli to nesnáším=) Vybrala jsem aspoň fotky, které mají něco do sebe právě kvůli své atmosféře, kterou přes to všechno nemůžu vesničkám na Moravě odepřít.

Image and video hosting by TinyPic

Tohle je Jeseník, pěkné městečko skoro u polských hranic.

Image and video hosting by TinyPic

Krásná ulička v Šumperku.

Image and video hosting by TinyPic

Další šumperská, Šumperk je krásné město, ale v neděli dopoledne mi přišlo jako město duchů. Potkali jsme asi pět lidí a to má Šumperk víc obyvatel než Ústí.

Image and video hosting by TinyPic

Vodní tvrz v Jeseníku a zvědavá Jessinka=)

Image and video hosting by TinyPic

Renesanční kostel v Branné, kde jsme ty čtyři dny (bohužel?) bydleli. Hrozně moc se mi líbil, ale jediné místo, odkud se dal vyfotit celý nezkresleně bylo na kopci, kam když jsme se dostali, jsem se brodila bahnem. Takže bez fotky.

Image and video hosting by TinyPic

A přiznám se, že nevím kde je focené tohle. =D

Jinak jsem se dnes chvíli viděla s M. která mi opět odjede. Mám nové tričko z H&M, ukážu vám ho někdy přístě. A vůbec dnešek byl super, potkala jsem několik kamarádů a celý den lítala venku=)

2 komentáře:

  1. tak tieto fotky ti vážne vyšli!! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny fotky jsou moc pěkné, ale nejvíc se mi líbí ta 1. =))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!