čtvrtek 1. července 2010

I promise to love you every moment forever...

První prázdninový den úspěšně prožit.
Je mi skvěle, cítím se skvěle. Odpoledne jsem strávila u M., bylo nám vedro, neměly jsme sílu nic dělat. A když jsme se vydaly do kina, začalo to. A chčije a chčije, řekl by děda Komárek. Letní přeháňka, přestalo to, když jsme vstoupily do obchoďáku=D
A teď Eclipse. To je kapitola sama pro sebe. Nejdříve musím zdůraznit, že knížky mě baví hodně, filmy jsou slabé, ale nejsem jedna z těch praštěných, hysterických a poblázněných fanynek. Tak mě berte s rezervou, jo? Je to nejlepší film z těch tří dosud natočených. Bezkonkurenčně nejlepší. Je vtipnější než oba dva předešlé díly dohromady, je líp natočený. Ale na můj vlus je tam až moc líbacích scén=D (mimochodem, team Jacob!)
Image and video hosting by TinyPic
mmm...čerstvé jahody+šlehačka=úžasná snídaně
Image and video hosting by TinyPic
můj tuniský hábit - vlastně asi tři roky je M., ale dnes jsem si ho půjčila - to vedro v jejich bytě bylo šílený!
Image and video hosting by TinyPic
hrály jsme Carcasonne (nemusím říkat, že vždycky prohraju, že?)=)
Image and video hosting by TinyPic
sukně secondhand, triko Pimkie
A tady už jsem vysmátá po kině. M. dostala hysterický záchvat smíchu (menší měla behem filmu) a já to chytla od ní=) Doteď nevím, čemu se smála=)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!