sobota 22. května 2010

summer! where are you?

košile Orsay, tílko Morgan, kraťásky H&M, legíny Vero moda, pásek secondhand
Jestliže jsem se radovala 21. března se slovy ateďbudeteplo, docela mi to vyšlo. Ale za týden je Den recese, já mám připravený supervyletňený hippie outfit (těšte se na post 1.6.=) a budu ho muset asi změnit, protože bych umrzla. Dnes je sice asi dvacet stupňů a krásně, jenže jak dlouho to vydrží?

Tak, to bylo minipostěžování=) Včera jsem dorazila naprosto zničená domů a začala se hrabat ve skříni. Chtěla jsem zkombinovat staré kousky, které jsem snad nikdy neměla na sobě. Tohle je jediná použitelná fotka=) Mám připravených několik outfitů, na které potřebuju teplo, tak doufám, že vám je budu moci brzo ukázat venku=)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!