neděle 9. května 2010

one magical afternoon...

Jako malá jsem hrozně milovala naší chalupu (spíš normální dům). Lítala jsem celý den venku se sousedy a vracela se až pozdě večerna grilování. Každý víkend. pak jsem tam ale odmítala jezdit a dnes je to pro mě utrpení, protože všichni mí někdejší tamní přátelé se na mě vykašlali. Ale začíná se mi tam zase líbit=D

Včera jsem vlezla na půdu a hrabala se ve starých věcech...celé odpoledne. ono se ale není ani čemu divit, když jenom hodinu mi trvalo dobývání do všech těch starých skříní a šuplíků=) Objevila jsem staré pohlednice od nějakého rodinného přítele, doktora Čížka. Jsou na nich známky z roku 1928 a v rozmezí tří let snad ze všech kontinentů! Jsem bohatší o tři klíče, plánuju si z nich udělat něco na krk, ale obávám se, že to bude vypadat hrozně=) Mezi další poklady patří knížka o Mikoláši Alši, jehož tvorba mě učarovala už v první třídě, kdy jsme měli jeho kresby v čítance. Domů jsem dotáhla taky několik LPček, těšte se na fotky=D Ovšem největší překvapení? Třísetstránkové listopadové ELLE z roku 1999, které si prostě leželo v koupelně. Bylo mi řečeno, že tam leží už od toho listopadu, ale to není možný, vždyť já minule všechny časopisy prohlížela!
Móda se opravdu vrací. Nebo byste řekli(y), že tohle jsou jedenáct let staré stránky?? Šedivá a černá je dnešní klasika (pravda, jsou to nadčasové barvy), v kombinaci se širokým páskem a nějakým tím leopardím vzorem...přesně to co nosíme my dnes, nosily před deseti lety naše mámy (mimochodem vše nej k svátku!). To, že trendy se vrací je notoricky známá věc, ale že se vrací všechny najednou?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!