úterý 18. května 2010

nail polishes

Stává se ze mě lakovací blázen=) Nelíbí se mi rudé ani hodně tmavé barvy, ale takové ty veselé nebo elegantní jsou super.
Dnes jsem koupila další dva ↑, žlutý alias banánový, jak prohlásila M., a hnědo-nafialovělo-béžový (na fotce vypadá úplně jinak) od Golden Rose. Golden Rose je dost levná značka (á 22Kč) a já vím, že mnoho z vás nedá na svoje OPI dopustit, ale moje kapesný jaksi nestačí=) Ale k věci - Golden Rose je tedy levná značka s poměrně velkým výběrem, dobrými štětečky a celkem pěknými barvami. S laky se dobře pracuje, jsou husté a u světlých laků stačí jedna vrstva - nehty vypadají upraveně a čistě, dvě vrstvy - celkem dobře kryje a má požadovanou barvu a tři vrstvy jsou úplně skvělé - plně kryjí, vynikne barva a vydrží mi zcela neoloupané i tři dny. Normálně si ale tyhle laky nechávám pět dní, trošku se sice oloupou konečky, ale já prostě nemám chuť to přelakovat a řeknu si, že to není vidět=)

Další dobrá značka, kterou jsem objevila je MAYBELLINE New York, přizám se, že nevím, kolik laky od ní stojí, protože jsem si je ,vypůjčila' od mamky, ale jsem s nimi hrozně spokojená. Mají moc pěkné barvy, háklivá bílá vydrží dva dny úplně neoloupaná a třetí den se na ni dá ještě koukat, ale třeba tahle Bubblegum - to je věc=) Dobře kryje, ale pro úplně vyniknutí barvy chce tři vrstvy. Dnes ji mám čtvrtý den, a kdyby mi nějak záhadně rychle nerostly nehty, vypadá stále dokonale. Ty bílé konečky na fotce ve skutečnosti nejsou tak velké a tolik vidět a opravdu nejsou oloupané. Prostě to odrůstá, jako barva=D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!