čtvrtek 13. května 2010

let's write a test!

Konec roku je děs. včera jsme psali čtyři důležité písemky - všechny rozhodují o známce. Původně jsem chtěla vyrazit v české klasice tričko-džíny-mikina, abych se cítila co nejpohodlněji. Taková moje taktika (?), když vím, že budeme psát náročné písemky nebo budu zkoušená, oblékám se co nejpohodlněji a nejnenápadněji (ačkoliv jinak ráda vyčnívám...=D), abych zbytečně nenervovala učitele. My máme totiž na gymplu několik profesorů, kteří nedokáží pochopit, že už nejsme děti a neoblékají nás maminky,no.
triko Pimkie, kraťasy Jeans shop, silonky objevené doma ve věcech na vyhození=) (mimochodem jsou užasně modré), náhrdelník I am, balerínky Deichman, cardigan C&A

A písemky? V angličtině mi utekla jednička o bod, což mě sice dost mrzí, ale stejně profesorka prohlásila, že přestože mi v pololetí jako jediné jedničku dala, teď už nedá. Fyzika se mi povedla takže se těším taky na jedničku a v bižulogii se stal zázrak-dostala jsem taky jedničku!! Charakteristika v čj byla bez problémů, takže jediná věc, kterou jsem fakt po...kazila jsou pp (pěstitelské práce).
P.S. normálně ty známky tak neprožívám, ale tohle jsou už skoro definitivně ty, co budu mít na vysvědčení a to docela řeším=D


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!