sobota 15. května 2010

City of a hundred spires...

Pražský hrad má dnes Den otevřených dvěří. Jelikož je M. mamči kamarád chlápek, který dělá právě na Správě Pražského hradu, stáli jsme před ním už kolem osmý ráno. Já, věčný spáč, jsem byla donucena vstát v 5.30! =)
Prohlédli jsme si všechny reprezentační sály, které jsou sice reprezentační, ale veřejnosti nepřístupné, pokud nejste zrovna Obama nebo Medvěděv. Viděli jsme sál, kde se podepisovala ta jejich smlouva, prošli jsme Rudolfovou galerií i Jížním křídlem. Interiér je nádherný, světlý a obrovský. Nenadarmo je Pražský hrad největší na světe=)
V hradu se mísí snad všechny slohy a moderní prvky. M. mamce se právě tahle kombinace nelíbila, mě ale strašně moc.
V půl osmé ráno je Praha dokonale vylidněná.
Tahle fotka se mi líbí asi nejvíc ze všech dnešních. Kombinace mramorové podlahy, gobelínu ze 17. století a novodobých prvků je prostě úžasná.
Jížní křídlo.
Moje ,bubblegum' nehty=)
Všude bylo spousty zrcadel.
Chci vyzkoušet, jak se na tom sedí!
Já taky=)
A nakonec se seznamte s mým novým sladkým tričkem. M. hrozně pobavila moje hláška ,je sladký, ale ne přeslazený, žejo?'=) Prohlídka skončila asi v půl desáté a nás nenapadlo nic lepšího než jít na takovou pozdní-snídani-časný-oběd do KFC v Letňanech. A do toho měli v Terranově zrovna slevy, no=) Co na tom, že jak jsem dnes spočítala, mám 17 triček s krátkým rukávem?=)
Mimochodem, mamča místo Prahy jela do Německa a já jí tak nějak poprosila, ať se podívá po nějakém druhém cardiganu (není nic pohodlnějšíh do takovejch nechutnejch propršenejch dnů), tak doufám, že bude úspěšná a já vám ho budu moci ukázat. Někdy jí mám fakt ráda=D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!